Ansigtsyoga

 

Vi har 50+ muskler i vores ansigt og ligesom du kan træne resten af kroppens muskler, kan du med ansigtsyoga træne dine ansigtsmuskler. Vores følelsesliv afspejles i ansigtet og stress og bekymringer kan fx vise sig som asymmetrier, mørke rander og nedadgående mundvige.

 

Den gode nyhed: Vores ansigtsmuskler er generelt kortere end i resten af kroppen og du vil derfor relativt hurtigt kunne se et resultat. En daglig praksis på 10 - 15 minutter vil tone og løfte dit ansigt. Muskler og bindevæv vil aktiveres og du vil opleve et ansigt med færre spændinger og mere glød. 

Ansigtsyoga er en holistisk tilgang til skønhedspleje og et naturligt alternativ til botox og fillers.

Og en sjov, selvkærlig og afstressende praksis, der får dit ansigt til at stråle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Med en regelmæssig praksis vil du hurtigt kunne opnå:

 

- reduktion af mørke rander og poser under øjnene

- færre rynker og linjer i ansigt og på hals

- en mere tydelig kæbelinje

- mere glansfuld hud

- fyldigere læber

- reduceret dobbelthage

- færre hovedpiner

- mindre kæbespændinger

Ansigtsyoga er for alle og det er aldrig for sent at starte. 

Jeg glæder mig til at dele denne dejlige praksis med dig.

 

Facebookgruppe for ansigtsyogier:

 Ansigtsyoga